2011-04-20

RAHMAT TUHAN YANG MAHA AGUNG....

“Hari ini aku senang….
mungkin esok aku susah….
aku pernah mengalaminya….
tapi!!… itulah perjalanan hidup manusia…
ia bagai suatu pusingan roda….”
“tapi.. dengan hanya rahmat dari Mu ya Allah yang Maha Esa….
aku bersyukur…aku bersyukur…
aku dapat menikmati segala yang tidak ternilai ini…
“AKU BERSYUKUR PADA MU…. YA ALLAH… SYUKUR ALHAMDULILLAH”
“Hari ini aku dapat merasai,
biar sehebat mana kita ini….
kita sebenarnya hanya bagaikan
debu-debu yang berterbangan di padang pasir,
yang mencari tempat untuk perlindungan…”
“seperti lirik lagu yang dinyanyikan
oleh RAMLI SARIP (nyanyian serambi)…
“Biar emas setinggi gunung
kn ku peluk ribuan ampun
rahmat yang maha Agung…”
“Biarkan hatiku ini berterusan kesepian
kerana sepi itu teramat indah buat aku….
usah lah sesiapa ganggu hidup aku…
hanya semata-mata inginkan kepuasa….
biarlah aku sendirian… biarlah…biarlah….
nukilan ini ku tulis lebih kurang 6-7 tahun yang lalu… luahan hati aku ketika aku berada dalam dunia yg amat menyakitkan hati….teramat-amat sakit buatku… tetapi aku hanya mampu menyembunyikannya….




No comments:

Post a Comment