2011-02-17

KURSUS PPPO SIRI 1/2011

hahaha... aku kembali ngan entry terbaru aku... psal krsus aku... krsus kt pulapa jengka @ pusat latihan pertahanan awam malaysia jengka..... hahahaha... so kali nih entry aku nk tulis psal aku p krsus 2 la....

krsus 2 ok la.. not bad... krsus pn xtruk sgt... byk releks... hahaha... 2 psal best kot... hahaha... so aku nk cri byk2 mls la plak... aku post gmbr utk korg tgk dh la yerk....

time nih last sblm aku blh blk umah aku....

nih suasana dlm klas... teori....

alat aku pegang nih power cutter... mmg berat la... guna utk potong keta nk kuarkan mangsa yg trsepit dlm keta....

geng2 ganu, klate, jengka n perlis


alat 2 plak nma dia preader cutter... ada 2 jnis.. 1 bateri n 1 gna sistem haidraulik... yg dlm gmbr sistem bateri...




latihan pengendalian bot....

sblm potong pokok kna brefing dlu...

potong pokok time.... ada gaya penebang pokok x?? hahahaha

 
nih last dlm dewan... mjlis perasmian penutup krsus....

ha nih otai PULAPA Jengka @ Komanden PULAPA Jengka...



ehhhh sesat la plak gmbr genting nih... hahaha... sblm blk singgah dlu kot... releks2 dlu.. hahahaha


ehhhh... dh hbis kew story aku... ermmm 2 la sdikit sbnyak pasal aku wktu p krsus.. sorry la klu xbyk cita... idea xmau mai... hhahaha.. klu dia mai, laju jerk aku taip.. almklumla time tgh demam... rindu kt pulapa kot... ka rindu kt aweks sna... hahahhaa... papa pn thanks n enjoy read this.... jmpa dilain entry... sayonara.... asssalamu'alaikum....


No comments:

Post a Comment